Ahoj všichni, popíšu vám, co se mě stalo s tímto shopem a taky prosím o nějaký návrh, jak situaci řešit.
6.6.2007 jsem si objednal zboží v hodnotě asi 229,-Kč, kde bylo připočítané i poštovné po převodu peněz na účet.
8.6.2007 jsem dostal z e-shopu e-mail, že byla moje platba přijata.
16.6.2007 jsem tam napsal: Dobrý den, můžu se zeptat, kdy mě zboží přijde? Peníze jsem dávno odeslal…
25.6.2007 jsem dostal odpověď: Dobrý den, omlouváme se za zdržení, plyšový sloni v růžové barvě budou k dostání až během příštího týdne, nyní jsou jen v modré barvě.
Počkáte si ještě nebo máme objednávku zrušit, případně poslat modrého?
S pozdravem
Zdeněk Myslík
i-obchod.cz
25.6.2007 jsem ihned odpověděl: Počkám, prosím, abyste mě informovali, jakmile přijde na sklad a jakmile ho budete expedovat.
Děkuji moc
4.7.2007 jsem po nulové reakci ze strany obchodu psal: Zdravím, jak to vypadá s mým zbožím?
24.7.2007 jsem opět po nulové reakci napsal: Dobré ráno,
nyní jsem si vzpomněl, že mám u vás již několik týdnů objednávku. 25.6. tohoto roku jste mi psali, že zboží přijde další týden. A nyní, po měsíci stále nic! Moje peníze jsou u vás na účtu již od 8.6.2007. a kdybych se nezeptal formou e-mail, nedáte vědět ani "ň"!
Jsem velice zklamán vaším jednáním a pokud se situace kladně nevyřeší, hodlám to řešit trochu jinak.
Navíc jsem na vašem webu nenašel kromě kontaktního formuláře žádné telefonní číslo ani adresu.
Děkuji za rychlou odpověď!
31.7.2007 Píšu tento příspěvek a nemám peníze, zboží ani žádnou odpověď. Na shopu mají jen mail a dotazník, žádný jiný kontakt, prostě nic. Jde celkem o směšnou částku, ale dost mě to štve. Co s tím můžu dělat, jak jím můžu znepříjemnit život?
díky za rady a názory;)