FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Předchozí stránka | Další stránka |
Cetelem kreditní karta |
---|
paty07 - Diskutér |
25. 2. 2017 17:00 |
To zase dostal ban na starý účet?
|
Poslední příspěvek |
octaviampi - Diskutér |
25. 2. 2017 19:48 |
Tak jestli radil takove hlouposti i jinde, tak se nedivim.
|
mojmax - Diskutér |
25. 2. 2017 20:07 |
Tak už ani osobne3 neexistuje.
|
barnyss - Mírně pokročilý |
26. 2. 2017 11:44 |
osobne3 píše To chce provést čipovou transakci - nákup v obchodě nebo výběr z bankomatu. Ani změna PIN v bankomatu nestačí. Máš pravdu, provedl jsem platbu v obchodě čipem a internetové platby okamžitě začaly fungovat. Díky |
qodiak - Kolemjdoucí |
26. 2. 2017 12:50 |
"osobne" ma vzdycky pravdu.
|
ripper6 - Poslední varování |
26. 2. 2017 13:26 |
Napisu zkusenost...
kamarad web cetelem.cz vyplnil v sekci kreditni karta jmeno, kontakt. Cetelem vola asi za dva pracovni dny. Zadost se dela po telefonu. Smlouva, karta to teda proslo, ma dolozit jen doklady napr 3 vyplatni pasky nebo potvrzeni o prijmu na Andela. Podelali mu ale ulici, misto Chodska napsali Chdska, tak rikal ze snad mu karta potom prijde postou |
Tomáš Marný - Inventář |
26. 2. 2017 14:43 |
Tak T-Mobile posílá fakturu na adresu "Litomyš", a překvapivě vždycky dojde .
|
yndezit - Nadšenec |
26. 2. 2017 16:53 |
Poznatek, pokud 3x za sebou zadáváte při 3D secure platbě kód, který je očividně dobře, a furt to hlásí chybu, tak si zkontrolujte limit co máte nastavený pro tyto platby u Cetelemu v KZ.
A pokud si platby po 3 marných pokusech "dočasně zablokujete", tak přenastavení limitu je zase odblokne. |
07Petr - Nadšenec |
27. 2. 2017 10:51 |
Půjde po obdržení změnit výhodu u KK E.ON karty z 2 % zpět za platby u všech obchodníků (maximálně 400,- Kč/měsíc) na 3% zpět z internetových plateb (maximálně 600,- Kč/měsíc)?
|
rd261 - Návštěvník |
27. 2. 2017 12:14 |
Mně to šlo změnit hned jak jsem se poprvé přihlásil do Klientské zony.
|
trinchin - Návštěvník |
27. 2. 2017 14:45 |
Mam nově KK E.ON a mel jsem problem zaplatit za hotel na booking.com, volal jsem na cetelem klientskou linku, kde mi az druha osoba byla schopna sdelit, ze cetelem KK nepodporuje platby na rezervacni systemy jako treba zminovany booking.com. Zajímavé je, že platba na rentalcars.com přošla, což mi potvrdili na kl. lince. Ma nekdo podobnou zkusenost? A co ta virtualni karta, vidim ji v klientske zone ale nejde uz pravdepodobne aktivovat, slo to aspon tímto zposobem predtím? Díky
|
Smurfik - Mírně pokročilý |
27. 2. 2017 15:00 |
Virtuální kartou to kdysi šlo, ale přes plast jsem to zatím nezkoušel, tak nevím.
|
Franklin - Diskutér |
27. 2. 2017 16:43 |
V čem je platba na booking.com natolik speciální (resp. odlišná od jiných plateb), že to Cetelem nepodporuje
Jinak virtuální karta má být zrušena k 1.3.2017, čili dnes a zítra by ještě měla být funkční. |
fremantle - Inventář |
27. 2. 2017 16:49 |
Neprobíhají platby na booking.com jako MO/TO? Ty Cetelem tuším nepodporoval vůbec (ale sám jsem je nikdy nezkoušel, tak nevím)... Ale u jiných rezervačních portálů ty platby můžou fungovat jako internetové transakce.
|
eR99 - Nadšenec |
27. 2. 2017 17:17 |
Bezpečnost pochybná. Použitelnost velmi špatná. Virtuální karta byl hrozný paskvil a je dobře, že končí. Jinak bych si tipoval, že s ní nejde na booking.com zaplatit, protože se placená suma "dělí" na další částky, které jdou různým subjektům. A s tím, si virtuální karta neumí poradit. Cetelem se k tomuto problému otáčí zády a nazývá to "zvýšenou bezpečností".
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 248 Další stránka Stránka 146 z 248 [ Příspěvků: 3714 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |